

ذغال چراغ پلی آمید نسوز-سوکت سه خار چراغ جلو
29.000 تومان–39.000 تومان
-
کیفیت قطعات: در هنگام خرید این قطعات، مهم است که از برندهای معتبر و قطعات با کیفیت استفاده کنید تا از خرابی و کاهش عملکرد سیستم روشنایی جلوگیری کنید.
-
نصب صحیح: اطمینان حاصل کنید که هر قطعه بهدرستی نصب شده باشد، چون نصب نادرست میتواند منجر به اتصالات ضعیف یا خرابی زودهنگام قطعات شود.
تعداد | قیمت | تخفیف |
---|---|---|
1-10 | 29.000 تومان | 0% |
11+ | 26.100 تومان | 10% |
ذغال چراغ پلی آمید نسوز-سوکت سه خار چراغ جلو
ذغال چراغ پلی آمید نسوز و سوکت سه خار چراغ جلو دو قطعه کلیدی در سیستم روشنایی خودرو هستند که بهمنظور بهبود عملکرد و ایمنی چراغها طراحی شدهاند. این قطعات از مواد و طراحی خاصی برخوردارند تا در شرایط مختلف (از جمله دماهای بالا و فشارهای مکانیکی) عملکرد بهینهای داشته باشند.
1. ذغال چراغ پلی آمید نسوز:
-
ویژگیها:
-
پلی آمید نسوز: ذغالهای چراغ معمولاً از مواد پلی آمید نسوز ساخته میشوند که بهطور ویژه در برابر حرارت و فشار مقاوم هستند. این ویژگی باعث میشود که در دماهای بالا (مثل دمای داخل موتور یا اطراف چراغها) مقاوم باشند.
-
کاربرد: این ذغالها در سیستمهای روشنایی خودرو بهویژه در چراغهای جلو و عقب خودرو، چراغهای موتور و سایر سیستمهای روشنایی استفاده میشوند. در واقع، ذغالها بهعنوان واسطهای برای انتقال جریان الکتریکی به لامپها عمل میکنند.
-
طول عمر بالا: بهدلیل استفاده از مواد نسوز، این ذغالها در برابر حرارت زیاد و سایش مقاوم هستند، که باعث افزایش طول عمر آنها میشود.
-
-
مزایا:
-
مقاومت در برابر حرارت: ذغالهای پلی آمید نسوز در برابر حرارت و شرایط دشوار مقاوم هستند.
-
افزایش عمر لامپ: به دلیل ویژگیهای خاص، ذغالها بهطور مؤثری از لامپها محافظت کرده و عمر آنها را افزایش میدهند.
-
کارکرد پایدار: در چراغها و سیستمهای روشنایی که در معرض تغییرات دما و فشار قرار دارند، این ذغالها کارکرد خود را حفظ میکنند.
-
2. سوکت سه خار چراغ جلو:
-
ویژگیها:
-
سه خار: این سوکتها دارای سه پایه یا “خار” هستند که برای اتصال لامپهای چراغ جلو به سیستم برق خودرو طراحی شدهاند. این طراحی معمولاً برای اتصال لامپهای هالوژن یا دیگر نوعهای لامپهای چراغ جلو بهکار میرود.
-
اتصال مطمئن: سه خار بهطور ویژه برای ایجاد یک اتصال محکم و مقاوم در برابر لرزشها و تغییرات محیطی طراحی شدهاند، بهویژه در مکانهایی مثل چراغ جلو که در معرض تکانها و فشارهای مکانیکی قرار دارند.
-
مناسب برای انواع خودروها: سوکتهای سه خار معمولاً در اکثر خودروها برای اتصال چراغ جلو استفاده میشوند و با بسیاری از لامپها و چراغها سازگار هستند.
-
-
مزایا:
-
اتصال پایدار: سه خار سوکت باعث میشود که اتصال محکمتری نسبت به سوکتهای دو خار یا دیگر مدلها برقرار شود.
-
استحکام در برابر لرزشها: این سوکتها برای شرایطی طراحی شدهاند که در آن لرزشها و تکانهای زیاد (مثل در سرعتهای بالا یا در جادههای ناهموار) بهطور مستمر وجود دارند.
-
نصب آسان: بهدلیل طراحی استاندارد و رایج، نصب سوکتهای سه خار بسیار ساده است و بیشتر مکانیکها و افراد میتوانند آن را به راحتی نصب کنند.
-
تفاوتهای اصلی:
-
کاربرد: ذغالهای چراغ معمولاً برای انتقال جریان الکتریکی به لامپها و تأمین نور استفاده میشوند، در حالی که سوکت سه خار بیشتر برای اتصال لامپهای چراغ جلو به سیستم برق خودرو طراحی شدهاند.
-
ماده ساخت: ذغالهای پلی آمید نسوز از مواد مقاوم به حرارت ساخته میشوند، در حالی که سوکتها معمولاً از مواد پلاستیکی مقاوم و سخت مانند پلی آمید یا دیگر مواد مشابه ساخته میشوند.
-
اتصال: سوکت سه خار برای ایجاد یک اتصال محکم و مقاوم در برابر تکانها و لرزشها طراحی شده است، در حالی که ذغالها برای انتقال جریان بهطور مؤثر و ایمن به لامپها بهکار میروند.
نکات مهم:
-
کیفیت قطعات: در هنگام خرید این قطعات، مهم است که از برندهای معتبر و قطعات با کیفیت استفاده کنید تا از خرابی و کاهش عملکرد سیستم روشنایی جلوگیری کنید.
-
نصب صحیح: اطمینان حاصل کنید که هر قطعه بهدرستی نصب شده باشد، چون نصب نادرست میتواند منجر به اتصالات ضعیف یا خرابی زودهنگام قطعات شود.
محصولات مشابه
جافیوز داخل موتور پراید باسیم فیوز(جعبه فیوز پراید)
سوکت 2فیش همه کاره
سوکت 3فیش همه کاره
سوکت خطر پراید132چهارتایی و سوکت خطر پراید وانت
سوکت خطر زانتیا
سوکت لامپ 1کنتاکت تکی
سوکت موتور فن پراید 2دور نری (سرسیم مادگی)-سوکت موتور فن پراید 2دور مادگی(سرسیم نری)
فرق کاربردی بین نری (سرسیم مادگی) و مادگی (سرسیم نری):
-
سوکت نری (که خودش پایههای بیرونزده داره) به سوکت مادگی (که داخلش جاهای اتصال وجود داره) وصل میشه.
-
بسته به نوع طراحی سیمکشی و قطعه، هر کدوم ممکنه روی موتور فن یا روی دسته سیم نصب بشه.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.