مهره آب نیسان کاربراتور (فشنگی آّب کاربراتور نیسان)
106.375 تومان
مهره آب نیسان کاربراتور یا فشنگی آب کاربراتور نیسان یکی از قطعات مهم سیستم خنککننده موتور نیسان کاربراتوری (مثل نیسان وانت کاربراتوری) است که وظیفهاش کنترل دمای آب و انتقال اطلاعات دما به سیستم یا کنترل فن است.
10 در انبار
مهره آب نیسان کاربراتور (فشنگی آّب کاربراتور نیسان)
مهره آب نیسان کاربراتور یا فشنگی آب کاربراتور نیسان یکی از قطعات مهم سیستم خنککننده موتور نیسان کاربراتوری (مثل نیسان وانت کاربراتوری) است که وظیفهاش کنترل دمای آب و انتقال اطلاعات دما به سیستم یا کنترل فن است.
فشنگی آب کاربراتور نیسان چیست؟
-
محل نصب: این فشنگی معمولاً روی لوله یا مسیر عبور آب از رادیاتور به سمت کاربراتور یا روی خود کاربراتور نصب میشود.
-
وظیفه: اندازهگیری دمای آب خنککنندهای که وارد کاربراتور میشود یا از آن خارج میشود.
-
کاربرد:
-
کنترل و تنظیم عملکرد فن خنککننده
-
جلوگیری از داغ شدن بیش از حد کاربراتور
-
کمک به بهبود عملکرد سوخترسانی و احتراق با توجه به دمای آب
-
چرا فشنگی آب کاربراتور مهم است؟
-
در سیستمهای کاربراتوری، دمای آب میتواند روی عملکرد کاربراتور تاثیر مستقیم بگذارد.
-
این فشنگی به سیستم اجازه میدهد که دمای آب را بسنجد و در صورت نیاز فن را روشن یا خاموش کند یا به راننده هشدار دهد.
-
باعث جلوگیری از یخزدگی یا داغ شدن بیش از حد کاربراتور میشود که در عملکرد موتور تاثیر منفی میگذارد.
نکات تعویض و نگهداری:
-
موقع تعویض این فشنگی باید مطمئن شوید که مهره آب به خوبی آببندی شده و نشتی نداشته باشد.
-
استفاده از فشنگی اورجینال یا با کیفیت بالا توصیه میشود چون نقش حیاتی در محافظت از موتور دارد.
محصولات مشابه
جافیوز داخل موتور پراید باسیم فیوز(جعبه فیوز پراید)
سوکت 2فیش دلکو و انواع فشنگی خودرو های دوو
سوکت 2فیش سوزن نیسان دیزل و مهره سمندEF7و سوکت کنیستر
نکتهها برای تعویض و نگهداری:
-
سوکتها: هنگام وصل و جدا کردن مراقب فیشها و پایههای فلزی داخل سوکت باش تا خم یا شکسته نشن.
-
مهرهها: اگر مهرهها پیچخورده یا زنگ زده بودن، بهتره تعویض بشن تا محکمکاری صحیح انجام بشه.
-
کنیستر: اطمینان حاصل کن سوکت کاملاً در جای خود قرار گرفته و لرزش نداشته باشه تا از قطع شدن برق جلوگیری بشه.
سوکت 4فیش کویل دوبل(کویل ساژم) و سوکت کولر
سوکت کلید شیشه بالابر پراید دوپل-سوکت کلید شیشه بالابر تیبا سمت راننده(چپ)
سوکت موتور فن پراید 2دور نری (سرسیم مادگی)-سوکت موتور فن پراید 2دور مادگی(سرسیم نری)
فرق کاربردی بین نری (سرسیم مادگی) و مادگی (سرسیم نری):
-
سوکت نری (که خودش پایههای بیرونزده داره) به سوکت مادگی (که داخلش جاهای اتصال وجود داره) وصل میشه.
-
بسته به نوع طراحی سیمکشی و قطعه، هر کدوم ممکنه روی موتور فن یا روی دسته سیم نصب بشه.
سوکت6خانه نری(سرسیم مادگی)-سوکت6خانه مادگی(سرسیم نری)
کاربرد کلی:
-
این دو نوع سوکت برای اتصال مطمئن و قابل جداسازی سیمها در مدارهای مختلف خودرو یا دستگاهها استفاده میشوند.
-
تعداد 6 خانه (پین) به شما امکان میدهد چند سیم یا مسیر برق را به صورت یکجا و منظم متصل کنید.
-
نری و مادگی بودن سوکتها باعث میشود فقط سوکتهای مناسب به هم وصل شوند و اتصال درست و امن برقرار شود.

دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.