سوکت 2فیش دلکو و انواع فشنگی خودرو های دوو
65.550 تومان
اگر در حال تعمیر یا ارتقاء سیستم برق خودرو دوو هستید، شناخت دقیق این سوکتها و فشنگیها اهمیت حیاتی دارد. خرابی هر کدام از این قطعات، میتواند باعث اختلال در عملکرد موتور، افزایش مصرف سوخت یا حتی عدم روشن شدن خودرو شود.
12 در انبار
سوکت دوفیش دلکو در خودروهای دوو
دلکو (Distributor) وظیفه تقسیم جرقه به سیلندرها را دارد و در دووهای قدیمی، دارای سوکت 2 فیش است.
🔌 مشخصات سوکت دوفیش دلکو:
-
تعداد فیش: 2 عدد
-
نوع اتصال: فیش نری و مادگی با قفل فشاری
-
وظایف هر فیش:
-
فیش اول: دریافت سیگنال ولتاژ تغذیه (از ECU)
-
فیش دوم: ارسال سیگنال موقعیت سنج دلکو (Hall sensor یا پالس خروجی)
-
💡 نکته فنی:
-
خرابی این سوکت یا قطعی یکی از سیمها، باعث عدم جرقهزنی و روشن نشدن خودرو میشود.
-
در مدلهایی مانند دوو سییلو و ریسر دلکو از نوع الکترونیکی با سنسور هال است، نه از نوع مکانیکی سنتی.
-
خودروهای دوو که از سوکت دوفیش دلکو استفاده میکنند:
1. دوو سییلو (Daewoo Cielo)
-
نسل اول و دوم این خودروها، مخصوصاً مدلهای کاربراتوری و اولیه، از دلکو با سوکت 2 فیش استفاده میکنند.
-
دلکو در این خودروها مجهز به سنسور هال است و دو فیش برای اتصال به ECU و کوئل دارد.
2. دوو ریسر (Daewoo Racer)
-
در اکثر مدلهای ریسر، مخصوصاً نسخههای قدیمیتر، دلکو دو فیش دیده میشود.
-
سیستم جرقهزنی مشابه سییلو است.
3. دوو اسپرو (Daewoo Espero)
-
در برخی مدلهای قدیمی اسپرو که موتور SOHC کاربراتوری یا ساده دارند، دلکو با سوکت دو فیش استفاده شده است.
-
محصولات مشابه
جافیوز داخل موتور پراید باسیم فیوز(جعبه فیوز پراید)
سوکت 3فیش سنسور دریچه گاز وسنسور حلزونی دوویی و سوکت کولر -فشنگی آب ال90
سوکت خطر پژو405و آردیRD
سوکت لامپ 1کنتاکت تکی
سوکت لامپ 2 کنتاکت تکی
سیم فیوز پراید
- وظیفه:
انتقال جریان برق از جعبه فیوز به اجزایی مثل چراغها، استارت، فن رادیاتور، سیستم انژکتور و دیگر تجهیزات برقی خودرو.

دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.